Pylontech Force H2 lithiová baterie 10,55kWh s BMS

Neohodnoceno
Značka: Pylontech

Pylontech Force H2 lithiová baterie 10,55kWh s BMS

 

Dostupnost Na externím skladě
Možnosti doručení
Kód: H2-10KWH
183 011 Kč –17 % 151 249 Kč 124 999 Kč bez DPH
Pylontech Force H2 lithiová baterie 10,55kWh s BMS
Neohodnoceno
Značka: Pylontech
c8ce0e5d5b3b0197f8f16fec4701a797e8ce6f23
183 011 Kč –17 %
  • LiFePO4 baterie
  • Kapacita celého bloku 10,5 kWh včetně BMS
  • Životnost více než 4000 nabíjecích cyklů s 90% hloubkou vybití
  • Modulární konstrukce – baterie lze spojovat k sobě a tím zvyšovat kapacitu
  • Flexibilní rozmezí napětí od 192 V DC až do 384 V DC
  • Baterie pro vysokonapěťové systémy

Výkonné vysokonapěťové, modulové baterie Pylontech Force H2 disponují výkonem 3,5 kW a napětím 96V. Tyto baterie se vyznačují skvělou funkčností a funkčním designem a lehkou rozšiřitelností. Skvělé se hodí do residenčního sektoru. Pylontech Force H2 se skládají "na sebe" a tudíž k těmto bateriím není nutné kupovat úložný rack ani kabely na propojení jednotlivých baterií. K bateriím je nutné dokoupit BMS, která se "usadí" na baterie. Maximální počet bateriových modulů je u bateriíí Pylontech Force H2 4ks tedy maximální velikost baterií je 14,21 kWh. Force H2 jsou baterie založené na technologií LiFePo4 a disponují vysokou životností, až 4000 cyklů. Jsou kompatibilní s měničem GoodWe ET series.

Technické parametry:

Jmenovité napětí ( V ) 96
Jmenovitá kapacita ( Ah ) 37
Výkon baterie ( kWh ) 3,5
Počet modulů ( ks ) 2-4
Rozměry ( Š x H x V cm ) 45 x 30 x 30
Váha ( kg ) 38
Vybíjecí proud ( nepřetržitý / maximální ) 18,5 / 40
Komunikace MODBUS, CAN
Pracovní teploty 0°C - 50°C
Teplota při skladování -20°C - 60°C
Certifikáty UL / IEC62619 / IEC62447 / IEC62040 / CE / UN38,3
Životnost 15 a více let ( 25°C )
Počet cyklů 4000 ( 90% vybití )

 

Nevyplňujte toto pole:
K této baterii - 10,55 kWh - jaký je zkratový proud této baterie a to i s ohledem na čas vypnutí 21.1.2024 18:16
Tento údaj je nutný pro výpočet minimálního průřezu jádra připojovacích vodičů s hledem na jeho oteplení. S tím souvisí i typ izolace vodičů. Pozn. při přehození polarity baterie. pak baterie pracuje " do zkratu", není -li to jištěno, zajištěno , dostatečně ( střídačem, pojistkami) . No a pak to hoří ... Dík za reakci.
Odpovědět